Sposoby płatności i dostawy

Dostępne formy płatności

Za pobraniem (płatność przy odbiorze, nie dotyczy e-booków)
Płatność on-line eCard (przelewem elektronicznym lub kartą kredytową poprzez system eCard)
Płatność on-line PayU (przelewem elektronicznym poprzez system PayU)
Przedpłata na konto (bezpośrednim przelewem z Twojego konta na nasze, nie dotyczy e-booków)

Dostępne formy dostawy

Pocztex48 (jest to usługa kurierska Poczty Polskiej, czas dostarczenia przesyłki to 2 dni robocze)
Kurier GLS (dostawa na następny dzień roboczy po wysyłce)
Paczka w Ruchu (do odbioru w wybranym punkcie Ruchu w ciągu 2-4 dni od wysyłki, tylko po przedpłacie na konto lub płatności PayU i eCard) - Sprawdź punkty odbioru Paczki w Ruchu

Czas realizacji zamówień

Wysyłki realizujemy w ciągu dwóch dni roboczych od złożenia zamówienia, zazwyczaj na następny dzień roboczy.
Wysyłki po przedpłacie na konto realizujemy do dwóch dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Zamówienia złożone w soboty, niedziele lub dni wolne od pracy realizujemy w dni robocze.
Wysyłki Pocztą Polską (również pobranie) realizowane są do godziny 8 w dni robocze.
Wysyłki Kurierem (również pobranie) do godziny 13 w dni robocze.
Wysyłki z Paczką w Ruchu (bez pobrania) do godziny 10 w dni robocze.
W przypadku, gdy skompletowanie zamówienia będzie wymagało więcej czasu, klient zostanie o tym poinformowany mailowo lub telefonicznie.

Zakup plików elektronicznych

W przypadku zamówień z plikami elektronicznymi (e-book, audiobook mp3 lub dublet) konieczna jest rejestracja lub zalogowanie do istniejącego konta i płatność z góry przelewem lub kartą kredytową poprzez systemy PayU lub eCard.

Jeśli w Twoim koszyku znajdują się zarówno książki, jak i pliki elektroniczne - za wszystko musisz zapłacić przelewem lub kartą. Pliki po potwierdzeniu przelewu zostaną przesłane na Twoje konto w księgarni WL. Możesz je pobrać wchodząc na Moje konto – Produkty wirtualne. Książki "papierowe" zostaną wysłane drogą tradycyjną, zgodnie z wybranym sposobem dostawy. Za zakupy otrzymasz paragon na wszystkie zamówione pozycje.

Koszty wysyłki w granicach Polski

Rodzaj dostawy Termin dostawy Forma płatności Zamówienie do 100 zł Zamówienie powyżej 100 zł
Paczka w Ruchu 2-4 dni robocze PayU, eCard, przedpłata na konto 7 zł 0,00 zł
Kurier GLS 24h
24h
Pobranie
PayU, eCard, przedpłata na konto
20,00 zł
15,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
Pocztex48 2 dni robocze
2 dni robocze
Pobranie
PayU, eCard, przedpłata na konto
13,00 zł
10,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
Rodzaj dostawy Termin dostawy Forma płatności Zamówienie do 100 zł
Paczka w Ruchu 2-4 dni robocze PayU, eCard, przedpłata na konto 7 zł
Kurier GLS 24h
Pobranie 20,00 zł
Kurier GLS 24h PayU, eCard, przedpłata na konto 15,00 zł
Pocztex48 2 dni robocze Pobranie 13,00 zł
Pocztex48 2 dni robocze PayU, eCard, przedpłata na konto 10,00 zł
Zamówienie powyżej 100 zł - dostawa GRATIS

Wysyłka zagraniczna

Do zamówień poza granice Polski doliczane są koszty wysyłki uzależnione od regionu i wagi przesyłki.
Wysyłki zagraniczne realizowane są TYLKO za pośrednictwem Poczty Polskiej i po przedpłacie przelewem na nasze konto bankowe.

Z powodu trwającej pandemii i związanych z nią licznych ograniczeń dotyczących rodzajów, wielkości i wagi przesyłek zagranicznych oraz wyłączenia niektórych regionów z dostawy, uniemożliwiliśmy składanie zamówień przez stronę internetową. Jeśli chcieliby Państwo zakupić książki z wysyłką zagraniczną, prosimy o przesłanie wiadomości mailowej na adres ksiegarnia@wydawnictwoliterackie.pl zawierającej informacje o kraju dostawy oraz tytułach książek, które Państwa interesują. Jeśli wysyłka do danego kraju będzie możliwa, na podstawie wagi książek obliczymy koszt dostawy, zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej.

Aktualne dane dotyczące krajów, do których Poczta Polska realizuje wysyłkę oraz form dostawy, dostępne są tutaj: https://www.poczta-polska.pl/poczta-polska-ponownie-rozszerza-mozliwosc-wysylania-przesylek-zagranicznych/

Reklamacje

Poinformuj nas, jeśli książka zakupiona w naszej księgarni internetowej posiada jakiekolwiek wady (np. brak stron, niezadrukowane strony, uszkodzenia w transporcie) – wymienimy ją lub zwrócimy pieniądze.
Prosimy zgłaszać reklamacje drogą mailową lub telefoniczną, powołując się na numer zamówienia.
Wymiana książek odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS, dlatego ważne jest podanie aktualnego adresu i numeru telefonu.


Jeżeli zakupiony plik elektroniczny nie spełnia Twoich oczekiwań: jest uszkodzony lub masz problemy z jego otwarciem - bardzo prosimy o kontakt. Plik zostanie podmieniony na pełnowartościowy.

Zwroty

Zgodnie z Art.7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r" - niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.):

Kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Reklamacje oraz oświadczenia odstąpienia od umowy prosimy zgłaszać mailowo na adres ksiegarnia@wydawnictwoliterackie.pl lub telefonicznie pod bezpłatnym numerem telefonu: 800 42 10 40.

Sposoby płatności i dostawy

Sposoby płatności i dostawy